Pages

Something To Give by Eqbal Zack

Monday, March 25, 2013

Assalamualaikum W.B.T and hello :)


   Life seems so hectic for now. I have so many assignments to do,so many projects need to be completed, so many tests to answer,ohh, I hope I have enough strength to overcome all this situations. Ya Allah , please give me the strength!


and I do really miss my parents sooooo much . They're in makkah now to perform Umrah there. Hopefully mama,ayah dan nenek dapat menunaikan ibadah umrah dengan hati yang khusyuk dan dilapangkan dada serta ibadah diterima oleh-NYA. Aminn.



so, untuk menenangkan minda yang sedang kusut dan bercelaru,maka eyja nak join Something To Give by Eqbal Zack, untung-untung menang hadiah yang ditawarkan. hehe. dapat sea-glass key chain tuuuu :) TEKAN GAMBAR 



Bagi eyja pemberian besar ke kecil ke mahal atau murah tu tak penting , tapi yang penting keikhlasan kita nak beri something pada orang . terpulang pada individu bagaimana nak menilai, tapi bagi eyja,eyja sangat menghargai setiap pemberian yang diberikan lagi-lagi daripada orang-orang yang disayangi.



and pemberian paling besar bagi eyja ialah NYAWA yang diberikan Allah pada eyja untuk terus hidup di Bumi ini bersama-sama orang tersayang and berusaha sebaik mungkin untuk berbakti dan menjadi khalifah yang baik di muka bumi. insha Allah . Semoga Allah memelihara kita semua dalam setiap apa yang dilakukan :)










6 comments :

  1. salam,
    abg eq dah terima komen cuba abg eq tak approve lagi termasuk yg lain untuk elakkan di plagiat.
    terima kasih siti.

    -eqbalzack-

    ReplyDelete
  2. Arol pun sependapat dengan Eyja jugak! Keikhlasan lebih penting daripada nilai barang pemberian. :) Apa pun, belajar rajin-rajin dan semoga Eyja terus kuat semangat untuk meneruskan kehidupan! :D

    P/S: Eyja, Arol dah tukar URL blog tau. :)

    ReplyDelete
  3. Salam Eyjalukman,

    TAHNIAH! Anda salah seorang pemenang sea-glass key-chain di blog eqbalzack.com.

    Nanti follow instruction di blog eqbalzack ok. Terima kasih.

    -eqbalzack-

    ReplyDelete
  4. salam,abg eq,terima kasih :) eyja bru psan eyja menang,bru berkesempatan bkk blog,hrap2 ade laa rezeki dpt,

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum. Bole tak kalau awak senaraikan subjek bg course yang awk ambil sepanjang sem yang awak da tempuhi? Dann ceritakan sedikit mengenai pembelajaran disana. Saya berminat utk tahu. Terima kasih. :)

    ReplyDelete

komen biar bijak :) hee

Made With Love By The Dutch Lady Designs