Pages

kisah beg besar

Sunday, April 1, 2012

Assalamualaikum and hello brothers and sisters sekalian.


pehh , rajin pulak aku nak menaip banyak harini kan .
selalu bukan main liat gile nak menaip panjang . kasihan dengan kawan yang menunggu trip PD part 2 nak publish, tp tak jugak2 publish . naseb dah publish dahh. haha


wehh aku memang fail gile lah nak buat introduction ni , dari sekola sampai laa ni , introduction memang failed takde kene mengena dengan tajuk . maafkan akuuuuuu . haha T_________T




dulu masa awal2 nak masuk asasi , aku bawak beg silang tepi je,
sebab aku fikir kat asasi tak perlu bawak buku banyak2 macam selalu kat tv tu kan bila pelajar2 kolej bawak beg , amboihh ringan je aku tengok wehh beg dorang . haha:DD


sekali bila dah masuk ternyata aku silap. beg sandang adalah amat sangat sungguh penting sebab kalau orang2 macam aku ni ada potensi tercicir barang2 macam fail yang bajet nak bawak kat tangan.
so aku minta tolong parents aku yang baik hati *kenyit2 mata* tolong belikan aku beg sandang dan pos ke tempat aku .


sebaik sahaja aku terima beg tu, mak oihh,bukan main besar lagi. aku rasa sumbat baby pun boleh dalam tu *hiperbola sangat*. tapi takpe , demi mengelak aku tercicir barang,aku gagahkan jugak bawak beg besar tu. segan boleh tahan sebab gaya aku lagak budak darjah 1 bawak beg sampai nak tercicir. haha:D sampai kawan aku kenakan aku dengan seorang hamba Allah yang spesen dengan aku. ishh tak boleh jadi. ade jugak seorang hamba Allah ni suka tanya aku nak balik kampung ke bawak beg besar .


ces , ini tak boleh dibiarkan. maka pada semester kedua , aku beli beg pilihan aku sendiri,padat ,ringkas dan bermutu.
masih beg sandang tapi tidaklah sampai boleh buat aku jalan terkedek *hiperbola lagi* haha:D
tapi yang buat aku gelak habis , ade sorang ni kata ,

"wahh DJ , kau da pandai bergaya sekarang ehh"

aku fikir punye fikir , ces ! disebabkan aku tukar beg kecik sikit , terus aku dikatakan sudah pandai bergaya . haha effect besar juga beg ni ye rupanya . takpe , sejak tu aku bertekad nak bagi lutut,siku sume kat dia, haha #JOKE aku akan jadikan beg besar tu sebagai beg balik kampung untuk mengelak dari dibahan . haha


p/s : entry ni takde motif langsung . haha
p/s : ehh , baran betul dengan blog ni . dengki nye lahai aku nak letak gambo . mencik3 ! :3


PEN-OFF

4 comments :

  1. snap laa pix beg tu nak tgkk hheheh

    ReplyDelete
  2. beg besar la best...kalau malu leh nyorok dalam tu terus...hehe

    ReplyDelete
  3. @ijam : thx :)

    @ezyra : alamak nak upload takleh hritu.

    @edy : haha tulah kan,snang tk siap homework menyorok tros. hehe

    ReplyDelete

komen biar bijak :) hee

Made With Love By The Dutch Lady Designs