Pages

tutorial

Monday, February 13, 2012

Assalamualaikum .


hari ni lega sikit sebab dua quiz dah berlalu.
biology and chemistry , dua2 aku redha ,
bak kata lisa surihani dlm ongbak rindu , ehh silap2 . ombak rindu :

"redha itu ikhlas,pasrah itu menyerah"


eh tajuk post takde kena mengena aku nak bagi tutorial shawl ala najwa latif atau pashmina ala hana tajima dan yuna .

oh tidak sama sekali .

ini tutorial mathematics and physics yang melambai2 tunggu aku settle kan .

amboi , hiperbola sungguh bila kerja math bole melambai2 kat aku .

takpe , kadangkala life kena hiperbola sikit baru life tu awesome .

senior aku kata kita kena ada banyak cabaran dalam hidup,baru experience banyak *maaf tiada kena mengena dengan topik,saja nak menyelit

hmm apa lagi ?

dah , pergi mandi , solat .
moga target malam ini terlaksana . InsyaAllah :)


p/s : ohh aku rindukan keluarga aku di sana . apa lah mereka sedang buat ye ? :(


PEN-OFF

No comments :

Post a Comment

komen biar bijak :) hee

Made With Love By The Dutch Lady Designs