Pages

sesak nafas

Tuesday, February 14, 2012

Assalamualaikum and hello .

selamat pagi semua:)

dah bangun?
dah solat?

dah sarapan ?

haha:D

kenapa post sesak nafas ? mentang2 aku ada asthma,post pun nak tajuk relate dengan asthma ==' 

pagi2 ni aku da rasa sesak nya hari2 yang bakal mendatang tak lama lagi .

akibat kerja bertimbun,terlalu banyak benda nak dibuat , difikir .
sekarang , baru aku tahu apa itu erti penyesalan *sigh

pagi ni kelas awal . #stress

kerja pun semua tak siap #stress

misi pun tak berjaya #stress

aku harap takde kuiz mengejut hari ni . kalau tak , #stress

pendek kata , aku memang tersangat #stress pada hari ini =='

aku harap semoga hari ini lebih baik dari semalam , insyaAllah :')


PEN-OFF

No comments :

Post a Comment

komen biar bijak :) hee

Made With Love By The Dutch Lady Designs