Pages

kisah Music bank KBS world .

Thursday, February 10, 2011

a s s a l a m u a l a i k u m ;)

annyeong haeseyo ;)
haha ,
tiba-tiba je mood korea datang .
aku bukan lah kipas susah mati korea sebenarnya ,
tapi tahulah juga sikit2 sebab kepala aku memang dah dipengaruhi kawan2 yang memang gile kan korea .
hehe;p

actually aku bukan lah nak cerita
kenapa orang suka ke , kenapa orang tak suka korea ke .
aku just nak share cerita bila dikelilingi kipas susah mati korea nihh .
haha;DD
okay laa ,
memandangkan 10 FEB ni merupakan tarikh anjakan paradigma aku ,
sebab aku berpindah ke SM Sains Muar ,
so , sesuai juga aku nak story cerita kenangan aku ni .

aku ni memang laa jarang tengok TV masa kat hostel dulu .
hostel aku memang ada dua bilik TV ,
tapi kebiasaannya ,
budak2 ni lebih suka menonton di bilik TV aspuri blok A.
so , kadang2 bila aku lalu depan bilik TV tu ,
rasa macam tertarik juga lah bila tengok budak2 ni sorak macam apa kan .
maka dengan itu ,
kaki akan menarik aku [err?] untuk melangkah ke dalam bilik TV tu .
masa tu memang tengah music bank laa .
best jugak bila dah layan sekali tu .
aku harus akui ,
kecomelan artis korea ni yang buatkan rasa nak tengok lagi . haha;DD
dari sinilah ,
aku kenal orange caramel , 2pm, 2am , beast,SNSD,CN blue and macam2 lagi .
tapi , aku tengok tu pun bila hari2 SPM dah hampir .
so , macam terbantut juge la .

 SNSD,comel kan ?

 CNblue [suka yang pegang mic tu,haha;p]

 2am ke 2pm , confuse laa . 

 orange caramel [adik aku suka ni]


yang tak boleh blahh ,
masa dah nak habis SPM ,
rasanya , petang jumaat terakhir laa kott bagi kitorang ,
so , abaikan study buat seketika untuk melihat music bank .
memang ramai juga yang berkumpul kat bilik TV tu .
ingat lagi budak2 ni cakap kalau tak silap lah
hajar jadi pengerusi music bank ,
ain zu jadi naib pengerusi [sorry kalau tersalah]


tapi , yang nak jadi ceritanya ,
masa hari terakhir nak tengok music bank bersama ni ,
boleh pulak remote astro hilang .
tanya warden , kata tak sembunyikan .so , budak2 ni berfirasat ada orang yang dengki !

p/s ; siapa yang sembunyikan remote astro tu memang cari nahas kott sebab banyak budak2 ni rasa nak maki siapa yang sembunyikan . huhu T___T

then , budak2 ni cari laa budak laki nak pinjam remote kejap ,
tapi punah harapan sebab budak laki pon takde remote astro .
diorang usaha lagi cari speaker [masalah di sini ialah bunyi TV terlalu slow sehingga membantutkan semangat nak tengok music bank].
last2 , dapat speaker tapi still lagi bunyi slow .
so , kitorang ambil keputusan ,
semua haruslah senyap supaya dapat menumpukan perhatian terhadap music bank
kami pun melihat music bank dengan khusyuknye .
-
-
-
-
nanana .
-
-
-
-
selesai je group siapa entah buat persembahan ,
kitorang bersorak bagai nak rak !
haha;DD
seriously memang sengal gilee ,
yela ,
for the first time , bila music bank ditonton , bilik TV sangat senyap.
so , sepanjang tontonan tu,kami memang menahan keinginan nak bersorak laa .
haha sabar jela ;DD
but , after habis sekolah aku tak tengok sangat dah .
kalau aku tengok video clip artis korea pun kat astro hitz .
kepada Vysha ,
thanks beb sebab ajar aku bahasa korea .
haha;D


actually kan aku rindu sangat kat sekolah ,
kawan2 aku .
yela ,
apa apa hal share dengan kawan kawan je .
so bila balik rumah ,
dah tak tahu nak share dengan siapa .
parents pun ada hal mereka sendiri .
adik2 ?
err , sorry laa . mereka akan gelakkan sambil menyakitkan hati .
lagi2 yan . dia berjaya buat aku menangis satu hari suntuk . T____T
tak minta maaf pulak tu . haih .


dayana ,
kau pun hadapi perkara yang sama kan ?
kesian kau .
sabar ehh .
sometimes orang yang kita harap boleh jadi pendengar setia kita tu ,
tak selalunya dia boleh sentiasa menjadi pendengar setia kita .
kita tak boleh terlalu berharap sangat sebab takut kita yang akan kecewa .
so , kau boleh cerita kat aku oke ;)


Pepatah arab ada menyebutkan ;

kepedihan yang selalu mendera ,
pada saatnya nanti pasti akan pergi .

[gambaran perasaan aku sekarang]

PEN-OFF

2 comments :

komen biar bijak :) hee

Made With Love By The Dutch Lady Designs