Pages

apa tajuk yang sesuai ni ? haha *random

Sunday, February 13, 2011

Assalamualaikum ;)



Hello everyone ! haha ;D 
lama kita tak face to face kan ? [err ?,haha]
Hope everything’s just AWESOME ;)
Aiman berubat malam jumaat lepas . fuhh , ngeri jugak aku dengar cerita mama aku sebab dia nampak tuju tuju . *tuju tuju tu apa ehh ?
Ikut apa yang mama aku cakap ,
tuju tuju tu macam untuk hantar santau or apa apa kat target laa .
aku bukan lah percaya sangat tapi mesti kena percaya jugak oke .
Da banyak orang jugak berubat , mula hospital , then ustaz2 or perubatan alternative yang lain .baik tu memang baik .
But then penyakit tu berulang balik .
So finally decide jumpa ada pakcik tu . maybe macam ala2 bomoh gitu tapi still pegang pada  ayat2 al-quran .
Tak ada mantera yang pelik2 so try jela . kalu ada mantera2 tu confirm tak pergi .
Tapi nampak gayanya ada menunjukkan tanda2 yang positif , Alhamdulillah ;)
just muka aiman lebam2 laa . 


Actually aku nak story pergi air papan semalam .
Apakah itu ? well , it’s the one of  interesting places in Mersing i guess .
It have been a long time [maybe], I didn’t go there .
But after a few weeks [maybe months],
Finally , ayah nak jugak bawak kitorang pergi air papan
Plus actually nak latih aiman biar berjalan semula .
Alhamdulillah , nampaknye dia semakin pulih .
Dia pun rindu nak pergi , so just tunaikan jela.
Khalisya pulak sangat AWESOME sebab pagi2 dah cakap nak pergi air papan
Sambil tunjuk pelampung kat ayah .
Maybe it’s one of the reason ayah wanna bring us right ?
Haha;D
Yan tak ikut sebab dia pergi camp kat gunung arong under Pengakap , haha;D
Yang pasti adik aku jadi ketua untuk group dia derr .ohh memang AWESOME !
Actually ,I’m not-so-confident with him . haha
But he said,

“eyja , yan memiliki perwatakan yang baik di hadapan rakan rakan tapi bukan di hadapan eyja , muehehehe;D”

Okay fine , memang tak meyakinkan aku . haha
By the way ,AWESOME gile dia dapat pergi camp ,
aku kat rumah tengok dream high .
Okay , cerita tu memang AWESOME ! haha;D
Setelah sampai je ,
Ayah dukung aiman sampai kat gigi air [betul ke term ni?]
Kerja aku,
Yeahh jadi photographer ambil gambar2 . haha;D
Let’s the pictures tell you the story bebeh ;)


 gembiranyaa dia *winkwink




 err , aku dah tembam kan ? AWESOME



my parents


 kesian aiman nak kena papah2 .


Haha AWESOME kan ?
Tapi aku tak mandi , sebab
aku tak suka ! kenapa ?
Haha since peristiwa tsunami 2006 tu , aku dahh trauma even I’m not the one of the victim .
rasa macam seram je bila tengok ombak tu .
Tak tahu lahh tapi aku selalu mimpi aku lemas dalam ombak yang besar macam tsunami tu. Penat aku berlari2 nak selamatkan diri tapi last2 aku terbangun dari mimpi tu .
So , everyone , any idea of this ?
Maybe korang tahu apa apa ke.
Yess , I’m not-so-believe tafsir2 mimpi tu semua .
But, sometimes it would be possible right ?

On the way nak balik ,terserempak dengan cik uji and cik mazi .
AWESOME kann sebab aku dah bertahun tak jumpa diorang .
Since aku sekolah rendah lagi rasanya .
Haa , sekarang bila jumpa balik ,

“wahh , dah anak dara anak kau ye uda?”

Err , what the ?
Haha abaikan , aku dah terlalu MASAK dengan celoteh ni okay .
Enough for today,
aku nak pergi jadi illegal driver belajar drive dengan ayah aku .
Okehh , bye bye .


p/s ; nampak gayanya , lepas ni setiap petang mesti pergi air papan laa jawabnya T___T
p/s ; haa , esok HARI VALENTINE kan ? jangan sambut taw kawan kawan ;) sebab ada orang kata , kalau sambut , maknanya anda menyambut hari kematian paderi tu T____T lagi pun Islam melarang kita sambut kan .



PEN-OFF









No comments :

Post a Comment

komen biar bijak :) hee

Made With Love By The Dutch Lady Designs