Pages

10 facts about SKL :)

Tuesday, February 8, 2011

a s s a l a m u a l a i k u m;)


eyja telah di tag kawan eyja , cik Sabrina Amin
Dayana Aqilah pun dikira laa jugak kan sebab dia tanya . haha;DD



1. My name is Siti Khadijah Lukman .they call me EYJA but most of my friends call me DJ ;)

2. I love photography bebeh ! [ when will I get my DSLR ? ]

3. blogging is my passion <3

4. I'm a PROTECTOR . hihi ;)

5. I'm a talkative person actually . siapa yang tak kenal aku , confirm ingat aku ni tak peramah ! padahal aku ni pemalu . tapi kalau dah kenal , memang tak reti malu sikit . haha;D

6. I'm not-so-love the cats . sab , kau sama dengan aku kan ? lari lari kalau nampak . nak pegang pun geli geli . aku hope kat sekolah da tak ada kucing merata-rata lagi ! huhu T___T

7. I have asthma since I was 2 years old . sampai sekarang bawak inhaler ke mana mana doe . haih T__T

8. cepat gelabah , haha;DD

9. I love zapin ;) kat rumah jadikan zapin sebagai suatu senaman ! haha;DD

10. terlalu menjaga perasaan orang . perasaan sendiri diabaikan . lepas tu stress ! haha;DD

okay ,
this tag goes to ;

all my followers sebab eyja nak tahu 10 perkara pasal korang . hehe;p

PEN-OFF



No comments :

Post a Comment

komen biar bijak :) hee

Made With Love By The Dutch Lady Designs