Pages

A s s a l a m u a l a i k u m .

Actually aku baru je balik dari rumah mak ngah kat batu pahat semalam .
Yela ,
Kampong aku kat gersik banjir doe .
Nenek aku pun jadi mangsa banjir ,
So bawak la pergi rumah makngah .
Before tu ,
Hari rabu lagi dah balik pekan nanas dulu .
Kampung sebelah mama aku .


Hari khamis tu ,
Sebagai untuk memenuhi permintaan adik aku aiman yang gilakan asam pedas atok aku ,
Yela , aiman kan sakit .
So ,
Parents aku bawaklah kitorang pergi ASAM PEDAS MADU TIGA .


 sempat lagi posing ! haha;DD

then ,
jalan2 pergi tesco je .
semata-mata nak belikan aiman barbie ?
apa gelak2 ? pelik ehh ?
haha aku sendiri pun pelik kenapa adik aku boleh suka .
aku yang perempuan ni pun tak suke kott .
haih ;p
dah dapat barbie memang khusyuk dia . =.="

malam pulak ,
pergi bazar JB .
kat mana ?
JB laa , apa lagi .
haha
aku nak cakap specific nama tempat pun kurang pasti takot salah pulak .
dekat2 dengan masjid besar tu .
tapi barang2 kat situ bole tahan murah jugak .
ada yang macam ala2 bundle ,
malam2 memang meriah laa tempat tu .

 weekend lg ramai orang rasanya .

haa , amek ko . sesak jalan !

okaylaa ,
tu je aku nak cerita pasal CNY holiday haritu .
dengan ini ,
aku nak isytiharkan ,
I'm on diet now !
sila jangan pengaruh aku makan banyak2 , aku dah gemuk !
haha;DD



PEN-OFF

 

2 comments :

  1. wahh, dj ak rse adik ko nti da besar mst ske pmpn cntik2 kan :) haa, maju2,
    yumm sedapnye asam pedas!

    ps: eh dj, bgge seh mata ko ad kat atas tu :D

    ReplyDelete
  2. dj nme bazar tu bazar karat la.. best ar gak mlm2 klu lepak situ.. duk lepak kat tmn depan tu haha!!

    ReplyDelete

komen biar bijak :) hee

Made With Love By The Dutch Lady Designs