Pages

Salam ;)
haa , saja je aku upload pict ni .
ni masa hari2 terakhir seorang pelajar [yan cakap;p]
sempat lagi tu dalam surau , minta tolong si kina ambil kan gambar . 
hehe thanks ehh kina ;)

hmm ,
aku selalu ikut si hazira main piano ni kat dewan sekolah .
best kott .
aku try laa juga belajar sikit2 . dapat la serangkap lagu . haha;D
tak tercapai hajat aku nak belajar lagu penuh ,memandangkan masa yang suntuk .
and , at the end , aku just main tekan2 je piano tu sesedap hati aq . haha;D
takpela , ada rezeki nanti aku belajar laa ehh .

haa , ni laa gee . yang ajar aku main piano .
gee , thanks taw ajar kita main river flows in you even tak habis .
haha;DD

ni masa last outing aku dengan budak dorm .
dalam gambar ni ade senior je memandangkan junior2 semua sudah balik .
even masa makan2 ni ada perselisihan sikit ,
tapi semua settle kejap je .
seriously seronok !
gi teman gee beli hadiah , minum coolblog ,
beli megi cawan untuk ganu dengan azahar .
wehh , aku tak puas hati betul .
padahal masing2 ada awek kuar outing , last2 aku juga yang korang cari ehh . haih !
tak kisahla , tu kali terakhir aku tolong dorang .
pastu sempat singgah cc dengan i-leap lagi .
aku da buatkan fb da untuk i-leap .
i-leap , kau jangan tak bukak ehh , penat je aku buatkan tao .
haha;DD

pict ni diambil masa last day kat rumah nazmi .
masa ni muka semua happy je kan ,
almaklumlah ,paper spm pun da tamat .
masa untuk bergumbira laa .
haha

 ni pun kat rumah nazmi gak .
aku nak ucap thanks kat mak nazmi coz penat2 buat mi rebus untuk kitorang . haha;D
sedap !
yang bukan classmate kitorang datang gak .
mcm jelly and emet .
haha diorang datang sebab kitorang je yang tao .
takkan tak boleh agak kott .

ni ala2 berangan gi oversea .
cikgu azman tengok kitorang pun lain macam je . haha

last day untuk pakai baju outing .
setiap kali keluar , orang akan tanya ,
dik baru balik kerja ke ?
tak pun kalau yang educate sikit ,
kolej mana ni dik ?
haha;DD

ni Malam Rasa Sayang @ MRS . wehh , aku rasa Malam Tautan Kasih lagi best cz lagi banyak makanan aku enjoy .
haha;DD
atas ni gambar aku , i-leap ,sora and mira ;)

ha , tu jela kott . nanti aku membebel lagi . daa ;)

No comments :

Post a Comment

komen biar bijak :) hee

Made With Love By The Dutch Lady Designs