Pages

SPM is over . a new day is beginning ;)

Thursday, December 9, 2010

salam ;)

akhirnya saya berjaya menamatkan SIJIL PELAJARAN MALAYSIA 2010 semalam .
lega gila kott . rasa macam lepas satu beban .
haha;D
setakat ni tak tahu lah nak describe sama ada senang atau susah , tapi dah nama pun SPM kan .
rasanya agak susah la.
pening kepala perah otak ni nak jawab soalan yang killer punya .
tp Alhamdulillah , rasanya dapat jawab semua paper cuma nk jnji straight A's tu ,
semua qada' and qadar Allah jela .
tapi , paling menyedihkan ,
paper 3 biology semalam rasa macam apa je kan .
susah gila .
rasanya tak pernah buat pun experiment tu before this .
satu benda je yang budak2 ni harap ,
GRAF TURUN !
haha;DD

actually banyak sangat cerita sebenarnya,
tapi da lupa la plak .
later nanti da refresh balik saya story panjang lebar .
haha;D
ohh , memandangkan semalam last day ,
mak nazmi buat jamuan makanmakan kat rumah dia .
memang best gila arr .
thanks makcik , sedap mi rebus makcik buat !
nak datang lagi saya ni dah duduk mersing .
jauh kot .
haha
gambar saya ada ambil tapi later laa upload .
malas ! haha;D

thanks pada kak laila , kak syaza and kak nabila
sebab jenguk kami haritu .
mana nya tak terkejut .
duduk dalam tu gelap2 .
even agak terkejut gak ,
sampai menjerit saya dibuatnya ,
tapi rasa best gila .
sorry sebab malam tu tak spend time berbual .
mengantuk sangat , hehe ;p
nanti bilabila kita jumpa lagi aww .


1 comment :

  1. baguslah susah. baru graf turun. kalau senang nanti graf naik.

    ReplyDelete

komen biar bijak :) hee

Made With Love By The Dutch Lady Designs