Pages

Road to 4th year

Sunday, May 31, 2015

Assalamualaikum.


sem ni dah nak berakhir. still busy lagi dengan assignments and project yg tak cukup tangan kot nak handle tapi tarik nafas dalam2, hipnosis diri sendiri yang ni semua akan berakhir dengan pengakhiran yang baik kalau aku buat betul2. heee


so, bila dah nak habis sem nih, aku dah mula terfikir ape bakal aku belajar sem depan. eh honestly aku masih tak tahu apa aku minat. hahah Final year project dah nak start pilih. aku tak tahu nak pilih supervisor mana, tajuk apa yang aku nak pilih. pheww. mungkin ada idea camna nak pilih tajuk FYP yang paling dekat dengan aku.



and, next month dah bermula sesi latihan praktikal aku kat Hospital Pantai, Kuala Lumpur. pheww, doakan aku dapat menyesuaikan diri dan belajar banyak benda kat tempat baru okay?

till then.

1 comment :

  1. eyja tak ingat saya dah kot. haha. sahabat blogger zaman form 5. anyway go on menulis!

    ReplyDelete

komen biar bijak :) hee

Made With Love By The Dutch Lady Designs