Pages

Happy birthday diyana ! :)

Thursday, June 21, 2012

Assalamualaikum .



banananana~ 

on 21st JUNE 1993 , a cute baby girl was born . She has a beautiful face and her parents really love her so much . now , she's growing up to be a pretty lady :) her parents must be really proud to have a daughter like her .






Diyana , happy 19th birthday sweetie sparta ! hehehe :P dah 19 akhirnya kawan aku sorang ni . dah laa star , hahah semoga panjang umur,murah rezeki , dipermudahkan segala urusan , sentiasa sihat and aktif , sentiasa tersenyum , stay comel, be modest always ,diberikan kejayaan dunia dan akhirat , kekal muda *hikhikhok* , semoga segala yang kau impikan terlaksana and may ALLAH SWT bless you and happiness always be yours!





ang taw dak , sampai sekarang aku sangat berterima kasih dengan kau sebab paksa aku pergi ambil test BEL even masa tu aku macam dah putus harapan jugak sebab dah tertinggal kan . kalau kau tak paksa , aku rasa mungkin takde orang lain yang paksa aku and maybe failed terus paper BEL aku . huhu thanks sangat2 taw sebab ajar macam2 :')
 





Aku takde intan , takde permata , takda apa-apa nak diberi pada kau , tapi hati seorang sahabat sentiasa bersama kau , hati aku tu wehh , takde kat mana-mana ! kehkehkeh *jiwangnyee aku* :P




And I hope our friendship will be lasting forever ! 




p/s : Birthdays are good for you. Statistics show that people who have the most live the longest! hihihi :)

No comments :

Post a Comment

komen biar bijak :) hee

Made With Love By The Dutch Lady Designs