Pages

Mersing Festiva bersempena majlis pecah tanah Mersing Laguna

Sunday, April 15, 2012

Assalamualaikum and hello .


di petang yang indah ni alangkah sodapnye sohabat kalau aku dapat isi perut aku ni dengan mengunyah dan memakan pisang goreng , ohhh heaven you knowww! =='


kalau korang tengok TV lah kan,FYI kat Mersing ni ada Mersing Festiva bersempena majlis pecah tanah untuk pembangunan Mersing Laguna yang bernilai RM22billion. haa , after this Mersing makin maju lahh , peluang pekerjaan pun banyak disediakan so depends on individual lah kan whether they want to grab the chance or just let it go.


well berdasarkan apa yang aku tengok dalam TV tentang Mersing Laguna ni memang suatu pembangunan yang besar lahh. aku tengok dia punya macam video tunjukkan transformasi Mersing Laguna tu,perghhh! superb! tapi nak tambak dia je da ambil masa berapa lama. InsyaAllah ,if He wills, Mersing Laguna gonna be completed in 7 years .

 credit : google

so macam adik aku yang lepasan SPM tu,mama aku suruh mohon diploma pengurusan hotel ke pelancongan ke sebab mana tahu dia akan dapat peluang untuk bekerja bila Mersing Laguna tu dah siap dibangunkan.


tapi kan , aku sedih jugaklaa sebab nye even aku orang mersing dan dataran mersing tu tersangatlah amat dekat dengan rumah aku,aku tak pergi pongggggg! sedih kau tahu! ishh,yang pi dapat makan KFC free lagi taww. hahaha takpe,aku okay , aku cool ! *angkat kening ziana zain*


and lagi satu bestnye aku rasa dulu adham kata mersing takde pape . CIS! sekarang haa TENGOK!,mersing atleast da ada jugak pembangunan mersing laguna ni. kalau adham pergi mersing laguna tu,siap dia. dulu selalu kenakan aku. cis cis cis. haha


PEN-OFF

No comments :

Post a Comment

komen biar bijak :) hee

Made With Love By The Dutch Lady Designs