Pages

Facebook stalker

Sunday, April 15, 2012

Assalamualaikum and hello :)


everyone has their own facebook account,but not everyone laa actually sebab aku ada je kawan aku yang takde account facebook ni haa. but as for me, if you dont have fb account,it doesnt mean that you're nerdy or whatsoever.it's okay because atleast you will not waste your time,right? err , and actually ini baru permulaan intro and I know that I look really noob when it comes to write an introduction. yeahh,once again it's kinda #epicFail T_____T




okay,let's go back to the stories. sejak kebelakangan ni ramai lah dok post kat news feed tu tak suka facebook timeline baru kan. dan aku juga tidak terkecuali tapi takdelah aku sangat2 tak suka. I'm just okay and be able to accept it from the bottom of my heart *ouchh :P yelahh , facebook ni suka2 hati dia je nak tukar facebook account kita, dia tak tahu ke ni dah melanggar hak asasi kemanusiaan kita dalam memilih apa yang kita nak ? *over pulak dohh. haha:D



well , setelah beberapa ketika timeline facebook ni aktif kat akaun aku,barulah aku tahu post yang lepas2 pun kita boleh dok belek balik. hamboiii! noobnye aku!! saja je kan mark sesukaberg ni nak suruh semua orang jadi stalker . haha then aku pun saja2 lah bukak yang timeline before ni,terasa diri ni jadi stalker untuk facebook sendiri. haha nasib lah facebook ni bukan wujud sejak aku sekolah rendah,kalau tak nampak lahh post2 zaman jahiliah aku sebagai budak2. mana tahu tibe2 ade keluar post "sekejap lagi kita nak pergi bermain belon acah dengan kawan-kawan kita at Taman Bunga Teratai"



so the official date I started joining facebook is on 17th September 2009. but I just create the account only before actively used it in 2010. yelaa, masa 2009 tu tengah zaman myspace lagi kan. sekarang ni password myspace pun aq da lupa. haha then kawan first sekali aku add ialah kakak ketua dorm aku, kak laila syamimi. tu pun sebab dia suruh buat facebook . aku pun buatlahh,then terbiar je lama2 sampailah semua orang aktif menggunakan facebook baru aku start guna balik.



and sometimes aku rasa macam life pun dah tak private *ceh bajet macam ade orang stalk aku==' . yelaa, kalau da tahun before2 ni pun boleh tengok semula,aihh susah laa kan. jadi macam time machine pun ado. haha tengok kenangan dulu2 balik pon boleh pulak. aiseyh. nak delete tu lemau je aku rasa. ahh lantak. haha
okaylaa , saja nak isi masa senggang je tulis2 kat blog ni. okay bye2 :)



PEN-OFF

2 comments :

komen biar bijak :) hee

Made With Love By The Dutch Lady Designs