Pages

Malam Apresiasi Seni 2012

Wednesday, February 8, 2012

Assalamualaikum and hello :)


oke, aku just nak tulis je event yang pernah aku tengok sepanjang kat uitm nih .
atleast bila in future aku tengok balik , ohh kira aku ni support lah jugak aktiviti2 kolej . haha:P


aku pulak memang suka tengok2 seni kebudayaan nih .
tak tahulah kenapa , rasa macam best je bila tengok seni2 kebudayaan nih .
yelah , adat resam nenek moyang dulu kan , kalau tak kita support,siapa lagi yang nak support.
so ,lama2 nanti makin pupus pulak ditelan dek zaman teknologi :)



Al-kisahnya aku pergi lah pada 27hb Januari 2012 haritu malam apresiasi seni ni .
majlis ni di bawah kelolaan unit ko-kurikulum kebudayaan .
so ada beberapa komponen di bawah unit ni macam drama,koir,gamelan dan sebagainya.
so malam tu semua komponen bawah unit ni ada buat persembahan lah .


yang koir haritu classmates aku athirah and hazim masuk .
memang budak kelas kitorang bagi support lah kan , jerit2 nama lagi . hehe;P
wahh,suara koir derr . best tuh .
diorang nyanyi banyak jugak lagu . aku paling suka bila diorang nyanyi lagu grenade kot.
da lah ramai .lampu latar dia memang gempak .
hhaha;D


then ada jugak menari tarian selamat datang .
tapi sebab orang sikit , so tak nampak meriah sangat tarian selamat datang tuh .
aku pernah tengok tarian selamat datang tu,ramai2 , baju pun memang baju kebudayaan Malaysia .
nice lahh anyway :)


haa , lagi aku suka part drama team punya .
haha diorang buat tema macam ala2 muzikal bawang putih bawang merah .
so part yang hulubalang dengan putera raja nyanyi sama2 'lelaki seperti aku' tu memang style gila.
agaknya ekspresi muka diorang memang selamba habis kot .
lepas tu part menari ramai2 lagu 'kalau berpacaran' pun best,kelakar. nasib takda syaitan menari kat situ sekali:P


lepastu ada persembahan dari pemenang asasi got talent .
salah seorang nya kawan aku iqbal ilham .
aku pun pelik sejak bila lah dia belajar main gitar . dulu kecik2 tak pun . haha:D
untunglah sekarang handsome,kecik2 dulu comot je . haha




then , last sekali diorang menari lagu 'tonight' dari kumpulan bigbang .
perghh,memang style gila diorang punya step tarian .
bagi aku not bad lah untuk bukan penari profesional kan .
da la lagu favourite aku pulak tuh .
kalau lelaki menari,mesti da jadi bigbang pulak . haha:D

 classmates d1 yang pergi tengok :)


ehem :p


okay,tu je pasal malam apresiasi seni ni .
gambar pun tak banyak nak tangkap2 .
that's all .



PEN-OFF

No comments :

Post a Comment

komen biar bijak :) hee

Made With Love By The Dutch Lady Designs