Pages

happy birthday dieya :)

Saturday, February 25, 2012

Assalamualaikum .


It's your birthday and I can't be there
But I'll send you a special birthday wish and a little prayer
Have a happy birthday
I hope that all of your birthday wishes come true
May you have a great time today and find happiness in everything you do. 

harini birthday kawan aku Nurul Nadia Sabri :)
oii , aku nak ucapkan selamat hari jadi yang ke-19 untuk kau .
tahniah sebab da menginjak ke alam dewasa , cepat2 matang eh ? :P
dia selalu teman aku lambat pergi kelas , teman pergi makan , teman jalan2 . haha


may Allah bless u with success :)
I hope you'll be success in achieving your dream .
Be a good girl , be a good daughter , be a good friend :)


haaaa , jangan garang2 sangat .
takut doe tengok kau ni , kadang2 tegas benor . haha
pastu suara slow sikit . kih3 :P


papepun aku sayang kau and jangan lupakan aku :)
ohhhh , balik palam bawak makanan banyak2 ehhh . haha


may our friendship will be last forever :)

okay lahhh , jaga diri , nanti da kaya jangan lupa aku taw taw . haha oke bye :) aku nak gi buat biology kt rumah cikin . haha



 sayang persahabatan kita :) haha


p/s : makan banyak2 lagi biar berat bertambah . haha

PEN-OFF

No comments :

Post a Comment

komen biar bijak :) hee

Made With Love By The Dutch Lady Designs