Pages

yes , I'm so jealous ! T____T tercabar kan ?

Wednesday, March 2, 2011

Assalamualaikum w.b.t ;)


hye everyone .
aku baru je balik dari pekan nanas semalam setelah tiba2 je 
ayah aku plan nak pergi tengok mama and aiman .
sekali rupa-rupanya aiman dapat balik .
itupun setelah mama aku menangis di hadapan doktor tu supaya membenarkan aiman keluar dari hospital .
ye , aku tahu mama aku memang main redah je .
boleh pulak cakap dengan doktor tu kalau doktor tu kalau tak bagi dia balik ,
mama aku akan balik sendiri tanpa kebenaran =.="




okay ,
tinggalkan cerita tu .
semalam aku pergi sekolah ambil sijil slip PMR dengan afiqah and adhihah pada mulanya .
sekali time tu rehat so kena lahh tunggu kan .
last2 , fiqa sambung kerja , adhihah pergi belajar drive ,
aku pulak lepak pergi cc , jumpa radziah and ellyna .
thx elly belanja makan keropok lekor ! hihi ;)
dah pukul 2.30 petang tu teros pergi menapak ke Sek. Men. Keb. Dato Mohd Yunos Sulaiman .
dah banyak perubahan gilee . ada tempat pejalan kaki , bangunan baru , pagar pun dah besar .
perghh da nak serupa SAMURA da YS. haha;D
aku agak bangga ketika ambil sijil tu sebab 8A kan .
kerani tu dah puji2 dah , kembang aku dengan fiqa . bhahaha;D
by the way , hanif sorry tak dapat ambilkan slip kau .
yan pun T___T




so , on the way balik tu ,
stay laa kat restoran warisan tiga serangkai [kalau aku tak silap laa] .
lepak2 situ and azri pun belanja aku milo ice .
thanks dude !
then , kitorang memang cite cite laa ,
almaklum member lama laa katakan .
tarikh result memang sentiasa diceritakan ,
arghh ! pening aku . haha;D




yang buat aku jealousnya ni ,
kawan aku Iqbal dah sambung belajar dahh .
dia budak MRSM .
so , dapat pergi kolej MARA kat perak tak silap .
mestilah bawah MARA juga kan dia pergi .
yang lagi best nye ,
lau result dia gempak ,
dia dapat chance melanjutkan pelajaran di luar negara !
okehh ,
aku memang jealous part nihh ,
orang lain stay rumah , kerja ,
dia dah pergi belajar dahh , ambil chemical engineering .
BESTNYEE !
serious bila aku dengar ni aku tak de rasa dengki okehh ,
sebaliknya,
aku rasa macam TERCABAR !
tapi aku gembira bila dengar berita ni .
yela , kawan kita berjaya kan .
anyway congrates iqbal ;)




apa yang aku dapat belajar di sini ,
setiap orang ada rezeki masing masing .
even permulaan hidupnye tak lah seindah yang diharapkan ,
tapi tak mustahil di penghujungnya dia akan meraih kegembiraan .
Allah maha adil bukan ?
Dia dah aturkan perjalanan hidup hamba-Nya .
cuma kita ni je yang kena berusaha untuk mengubah ke arah yang lebih baik .
apa apa pun tak boleh give up .
nampaknya tarikh result SPM yang disebut-sebut pun berlalu sepi dibawa angin laut . haha;D
cikgu Umi kata pengetua cakap ,
result keluar after cuti bulan 3 .
kita tunggu da lihat jela okayy .
baca doa banyak banyak ;)




PEN-OFF

No comments :

Post a Comment

komen biar bijak :) hee

Made With Love By The Dutch Lady Designs