Pages

ohhh , tidakkk ! T___T

Tuesday, February 22, 2011


Assalamualaikum w.b.t ;)

Hi !
Semua readers tengah buat apa ?
Ececeh macam banyak je readers aku .
Haha;D
aku tahu takde sapa baca entry aku dikala jam menunjukkan pukul 11.47 p.m T___T
takpe takpe .


Well ,
Alhamdulillah harini aku buat bukit okay ,
Tak terundur .
Aku harap esok aku lulus test JPJ .
YESS , I’M READY FOR THE BIG DAY !
Doakan aku pass .
Ohh , by the way thanks pada dayana , hanif , masyitah and akak yang aku kenal harini sebab ajar cara naik bukit tu .
Eyja berjaya combine everything .
Haha;DD


Tu je la kott entry pada harini .
Takde mood nak buat entry panjang berjela [eceh , macam ada je orang baca entry kao yang panjang tu der , haha]
Maybe takde mood sebab pembawakan kereta kott [err?]
Haha;DD

Okelahh , cao !


PEN-OFF

No comments :

Post a Comment

komen biar bijak :) hee

Made With Love By The Dutch Lady Designs