Pages

ini cerita campur ;p

Thursday, January 6, 2011

S a l a m

Entry kali ni ada orang tu kan suruh aku tulis pasal dia .
Memandangkan sekarang pun tengah bosan ,
aku tulis laa and deal dengan dia lagi .
Kalau dia tak buat , siaplah dia [buat muka evil gile haha;p]
Nama dia nihh tak silap laa Muhammad Qamarul Ariff B. Rohadi [sory lau salah eja].
Dia ni senior aku dulu kat SAMURA .
Tapi , kat sekolah nama registered  dia PUDU .
[kt SAMURA memang kena ada nama registered ni]
Actually kenal dia pun sebab dia text kita dulu nak tanya something , kan3x ?
Haha;D
Dulu masa kat sekolah , aku jarang nampak dia ni.
Kenal dia pun sebab dormate aku kenal dia , kan3x ?
Dia nihh baik orangnya , masuk zapin kat sekolah dulu , jadi pasangan kawan kita kan3x ?
Hati dia ni Nampak gaya macam mudah tersentuh , tak tahu laa kan , betul ke pudu ? haha;D
Apa2 pun ,
Kita wish semoga awak Berjaya dalam kehidupan awak and cita2 awak dapat dicapai smoga jumpa someone yang terbaik untuk awak ,insyaAllah .
Doakan SPM kita oke ?
Buat solat hajat sekali kalau boleh [ni gurauan je oke;p]

 ni laa mr. PUjangga DUa ;) haha

Okay , ini cerita lain pulak , semalam punya .
Aku just nak bercerita je apa aku buat ,
Petang semalam aku hantar and ambil adik aku balik dari sekolah naik motor taw .
Ya Allah , rasa takut tu jangan cakap laa sebab cuak juga aku naik tadi .
Rasa macam naik kuda kott [terinjak2 maybe word yang sesuai untuk explain situasi aku,haha;p]
Lepas tu boleh pulak motor tu terberhenti .
Nak start balik tak boleh , berapa kali aku try start , tak start2 juga .
Adik aku dah complain2 , buat malu kakak je kat situ !
Budak kat tepi rumah sapa entah tengok sambil senyum kambing je [kau ingat kau bagus ke gelak2 kan orang? Haha;p]
Nasib baik helmet aku ni boleh tutup muka punya .
Kalau tak malu gilee .
Haha
Kenapa tak suruh parents aku ambil ?
Sebab diorang pergi Pahang , makan angin [ni bohong oke]
Diorang pergi Pahang sebab ubatkan adik aku .
Dah , tu je , taknak lebih2 .
Byeee .

PEN-OFF

No comments :

Post a Comment

komen biar bijak :) hee

Made With Love By The Dutch Lady Designs