Pages

Piala AFF Suzuki ;)

Friday, December 31, 2010

SALAM ;)

oke fine .
aku memang lambat sikit update2 nihh .
tapi aku peduli apa .
haha;DD
even aku tengok sikit2 ,
and rushing ke livin room bila orang jerit GOALL ! haha;p
tapi ,
apa2 pun ,
it's still not too late for me to wish
CONGRATULATION !
to malaysian football team ;)
for winning AFF Suzuki Cup 2010 .


a big applause for the goal keeper ,
Khairul Fahmi !
yeahh , he was the man of the night definitely !
BRAVO !
 and ,
disebabkan tu juga laa ,
kita akan bercuti esok ,
YEAHHH !
okay ,
I mean today ! haha;D tak perasan jam dah menunjukkan tepat angka 12 .

and ,
aku pun dapat laa pergi berjalan2
dengan family aku esok kat JB .
double yeahh ! ;DD

and ,
aku kena membatalkan hasrat aku
untuk apply UPNM
demi ibubapa tercinta .
sedihh babe ! sobs,sobs,, T_T
takpe laa ,
kalau takde galakan dan sokongan daripada ibubapa ,
mungkin ada hikmah di sebaliknya .

btw , sorry sayang2 ku semua 
sebab tak dapat jumpa korang isnin ni .
kirim salam sayang rindu peluk cium kat cikgu2 SAMURA taw !
haha;DD
okay ,
good night !
nak tidur dahh .

PEN-OFF

No comments :

Post a Comment

komen biar bijak :) hee

Made With Love By The Dutch Lady Designs