Pages

Bila covid-19 ni nak berakhir?

Thursday, February 11, 2021

 Assalamuaikum


hi semuaa, salam PKP yang kejap ketat kejap longgar ni *sigh*


honestly I miss my life before covid, you can go wherever you want, no SOPs, no mask, nak buat apa pun takde masalah, paling penting rindu nak balik kampungg oiiii. sedih rasa bila fikir balik. dapat rasakan tahun ni maybe tak beraya lagi sobs. kalau tak raya, maknanya masuk tahun ni da tiga tahun aku tak beraya tauuu. 2019 tak raya sebab aku kat germany, 2020 sebab pkp, 2021 adakah bakal berulang lagi sebab covid ni? rinduuu bazar ramadhan, korang rindu takkk? sobs


I can see many bad impacts happened to people due to covid. kalau tengok keadaan sekarang ni teramatlah susah nak puaskan hati semua pihak. Total lockdown will cause suffer to more people, tapi tak lockdown pun cases makin naik. tak tahulahh nak oii, ibarat keluar mulut buaya, masuk mulut harimau *betul ke peribahasa aku ni* hahaha


paling sedihhh sekali memikirkan aku nak bersalin tak lama lagi ni, suami tak boleh teman masuk labour room sobs. sedih pulak takde orang nak cheers untuk kita dalam labour room tu hahah aku nak suami aku tengok pengorbanan isteri dia bersalin keluarkan baby, biar ada keinsafan untuk dia walaupun tahu suami aku takut darah hahahah 



takpelah, kita doa yang baik2 je. semoga dapat nurse and doktor baik2, dapat orang sekeliling yang baik, bersalin dimudahkan. eh tiber cerita pasal bersalin pulak ehh hahaha


okay lahh byeee

1 comment :

komen biar bijak :) hee

Made With Love By The Dutch Lady Designs