Pages

Suka pendam

Monday, November 2, 2015

Assalamualaikum and hiii




siapa kat sini selalu suka memendam? ada benda tak puas hati ke kecik hati ke dia pendam je?
kalau ade, SEPPP sikit!



yesss, aku dari duluuuuuu lagi suka sangat pendam rasa. aku marah ke kecik hati ke sedih ke aku akan pendam je sebab aku jenis yang tak suka nak buat orang terasa dengan aku ke apa. aku terasa dengan orang tak apa. jangan orang terasa dengan aku kalau boleh. and sikap aku ni sebenarnya buat aku jadi tak yakin, rasa macam stress pun ade.




and kalau aku dah terlalu pendam sangat, aku akan end up jerit and whatsoever. orang memang akan rasa kelakar tapi tak bagi aku. well setiap orang cara lain kan nak lepaskan stress. and aku pendam pun semata2 aku taknak buat orang sekeliling aku sedih. biar aku simpan sorang2.




dulu masa sekolah, pernah aku stress dengan kawan aku ni sebab dia buat muka toya dengan aku, pastu nak taknak cakap dengan aku. aku balik dari program apatah kat luar penat2, tengok pulak muka dia macam tu terus aku rasa baran. before2 tu lagi dia dah buat perangai macam tu.




sooo end up, aku pergi tengah padang nak jerit sebab aku stress sangat. takkan aku nak jerit dalam dewan kot. nanti orang ingat aku histeria pulak. masa tu memang stress gila sebab kawan aku tu, and sampai sekarang aku tak bagitahu orang the real reason kenapa aku stress masa tu.





 maybe orang lain rasa kelakar but not for me because that is my way in handling my stress. and I just hope that memories go away and never come back. Tbh, I do really hate those memories even though my friends keep talking bout it whenever we throwback the moments when we were in school, thinking that it was funniest moment ever but not for me, it was not even funny :/ sorry guys :(




actually banyak lagi benda yang buat aku stress tapi aku pendam sorang2 je, sebab aku tak suka serabutkan keadaan. but then end up, aku yang bersepai. hewhew



okay toodlesssss :(



1 comment :

  1. jgn pendam2...x nk luahkn pd manusia... luahkan kpd DIA.. insya allah...DIA SENTIASA ADA

    ReplyDelete

komen biar bijak :) hee

Made With Love By The Dutch Lady Designs