Pages

resut UPSR 2015 diumumkan

Tuesday, November 17, 2015

Assalamualaikum



haiiii

dengar cerita harini result UPSR nak keluar? heee nervous takkk adik-adik? :P



aku ambil UPSR masa tahun 2005, 5 tahun yang lepas lah. hahah
masa tuuu nervous kemain kot. yelaaa exam pertama yang besar dalam life kot. hehh lepas tu bila dapat result Alhamdulillah syukur sangat2 dapat 5A. masa tu sekolah kat SK Pekan Nanas. terima kasih sangat2 cikgu yang banyak menolong, mendidik kitorang perkara asas dalam life.



yang takleh blahnya, masa tu sempat lagi pergi public phone telefon mama semata-mata nak surprise kan mama. cakap kat mama aku tak berjaya dapat straight As laaa kengkonon. hahahha
bila balik mama muka macam nak bagi semangat kat aku lah. jangan sedih ape semua. sekali aku bagitahu, haaaa surprise laaa dia, terkejut bertuah punya anak kenakan mak. hahahah maaf mama :P



masa UPSR dapat hadiah handphone yang tak berwarna lagi tu. haa kira okay la tuu kan, ada lah jugak handphone. hahaha tapi adik2 janganlah minta parents hadiah yang bukan2 ye, minta kereta lah apa lah. kalau parents mampu, it is okay. cukuplah kita yang bagi hadiah kejayaan ni kat diorang :)



and kalau arwah adik aku aiman hidup lagi, maybe satu family aku sekarang tengah nervous apa lah aiman dapat dalam UPSR. apa-apapun semua rancangan Allah SWT. rindu arwah aiman . Al-fatihah buat adikku arwah Zahid Aiman Bin Lukman. semoga aiman damai di sana.

No comments :

Post a Comment

komen biar bijak :) hee

Made With Love By The Dutch Lady Designs