Pages

photobook malaysia @ groupon

Wednesday, May 13, 2015

Assalamualaikum

hi! nak share ni pasal photobook malaysia teehee:D

around last year lahh after aku balik dari korea (which is aku tak sempat pun nak cerita dalam blog ni heheh:P), aku ternampak kat groupon photobook harga RM5. at first rasa macam cuak juga nak beli ke tak takot tak okay ke apa kan. then takpelah, aku beli je sebab RM5 je pun untuk album yang berharga RM79 the real value dia. hahah


dah beli aku pun download photobook designer software which is kat sini kau boleh edit macam-macam untuk photobook kau tinggal rajin atau malas je. hahaha


and HASIL DIA MEMANG BERBALOI, serious!!! mama aku tengok pun terus nak buat jugak so aku beli yang size besar sikit harga dalam MYR36.00 untuk nilai sebenar dia dalam RM100++ kot. lupe lahh. bukan takat mama aku je, nenek,pakcik makcik semua nak beli jugak. hewhew aku lah yang tukang editnye.



tak lama lepas tu ada lagi offer pulak kat groupon MYR0.00 je (ofcourse not include postage and masa tu oct 2014) and aku macam "wahhhhhhh harus kena beli nih!" hahah.aku pun ajak some of classmates aku untuk join beli.


so TADAAAAA nilah hasil photobook aku. baru tiga je. hahaha




kot2 masa depan boleh la beli untuk kumpul gambar kenangan korang ke gambar wedding ke ape. honestly aku seorang yang suka kumpul gambar and kalau boleh nak gambar2 tu in hardcopy. softcopy tak syok lahh, leceh kerja nak bukak laptop jeee. hahaha tapi ni berbaloi sangat untuk 40 pages. soo rajin2 lah usha groupon ataupun korang terus je beli dari photobook malaysia. kadang2 diorang buat promotion. bukan photobook je, poster, kalendar,note book, canvas print semua ada. tinggal sedia duit dan bayar okay?



byeeeee

No comments :

Post a Comment

komen biar bijak :) hee

Made With Love By The Dutch Lady Designs