Pages

pictures tell you :)

Monday, September 17, 2012

Assalamualaikum and hello :)



before this i've promised that I will upload some photos in UTM on my blog . well , i dont wanna talk much because the pictures will tell you :) ohh by the way , the pictures are sorted randomly .


 time gotong-royong . haha ni banyak main je :P

 with my besties farhah aqilah and aervina :)

 welcome to new students of UTM :)

 ni pun time gotong-royong jugak. snap photos je lebih :P

 say hello to my roommate , Roshanani :)

 with some of my coursemates :)

 with fiza,my buddy in theater team :)

 theater team :)

 I wrote it myself but the others coloured it :) buruk kan wehh ? :P

 the only members from kolej perdana yang join kebudayaan . haha 2 lelaki, 6 perempuan kalau tak silap.

 with aim , tukang buat lempeng tak siap2. hehh :P

 pelakon utama :) sorry , aku da lupa nama diorang =='

 stadium UTM :)

 with khairina , coursemate jugak :)

 dapat tengok bola kat stadium . elok pulak malam hujan kan . hahha sabar jelaa . kesian pemain2 semua lencun habis . 

meja study aku yang kemas so far . tak tahu lah akan datang. hahah:P

adios amigos ,lain hari aku update lagi okay :)


PEN-OFF

1 comment :

komen biar bijak :) hee

Made With Love By The Dutch Lady Designs