Pages

menyayat hati

Sunday, June 10, 2012

Assalamualaikum and hello :)


happy sunday people! :D


ahad ni tak keluar mana2 ke ? aku? okay , rehat kat rumah je , JIMAT , duit pun tak keluar . haha :P


ehhhehh apa yang menyayat hati sangat nih?
T____T


okay,actually aku rasa nak meluahkan kesedihan aku .
seminggu lepas notebook aku rosak . *eh,baru harini nak luahkan kesedihan? ==' *
so aku mintak pakcik aku betulkan .


tapi,mana aku tak sedih , file aku sayang hilang . lau dapat pun sikit je. the rest dah hilang mana .aku punya file animated gifs ,lagi2 banyak pulak animated gifs TOP bigbang ,lagilahh bertambah aku sedih . rasa hati disiat-siat . *cehh*
lepas tu cerita running man , drama2 korea yang aku ada pun semua hilang . rooftop prince laa,king 2 hearts laa,strong hearts laa. mana aku tak sedihhh :(
then gambar2 lagi , lepas tu documents lagi,adoi . hati aku parah dah ni ibarat dicucuk sembilu *hiperbola sangat =='*


even mama beli laptop baru pun , tak sama dengan notebook yang dah berbakti pada aku even battery dia dah hang , tapi tulah paling aku sayang whoaa T___T


takpe,aku tahu kisah aku ni tak menyayat hati sangat bagi orang lain .
it's okay man , we have to move forward . jangan pandang belakang =='


tapi bagus jugak dapat laptop baru *muehehehehe,gelak evil*

pengajaran untuk aku :

-maintenance kena jaga 
-jangan online lama sangat
-jangan online atas katil
-letak laptop atas kipas penyejuk laptop tu .



sekian , toce toce kalau habis baca :)


PEN-OFF

No comments :

Post a Comment

komen biar bijak :) hee

Made With Love By The Dutch Lady Designs