Pages

masa berhenti

Wednesday, May 30, 2012

Assalamualaikum and hello .


saat jam berdetik .
ya , tepat pukul 3 pagi .
aku masih lagi merenung skrin laptop .
pandangan kosong .
tak tahu aa yang mahu diomong.
haha


berharap mata ini tertutup
biarkan ia dapat rehat yang cukup,
ahh apa yang aku mengarut nih ,cukup cukup.



kadangkala aku berharap,
waktu berhenti berputar . biarkan aku keseorangan .
memikirkan masa hadapan ,sedalam-dalamnya.
supaya bila tiba masanya nanti,ketika ia kembali berputar , aku sudah bersedia untuk mengharunginya.
ahh ,masa depan . cukup sukar .


may Allah ease everything :')


PEN-OFF

1 comment :

  1. Puitis sungguh entri2 kau ni DJ :P. nampak sangat aku dh lama tak blogwalking ni huhu..

    ReplyDelete

komen biar bijak :) hee

Made With Love By The Dutch Lady Designs