Pages

sweet day :)

Friday, April 27, 2012

Assalamualaikum :)


annyeong ! haha gif tu aku buat sendiri taw :)

ni dok makan pisang goreng ke keropok lekor ke sedap jugak . lagi yang panas2 kan , takpun makan kue teow goreng ,lepas tu ada pulak air milo panas ke kopi , pehhh memang sweet day habis lahh . hewhewhew .



okay , aku kalau cerita bab makanan macam gaya perut ular nak melantak semua . haha *over
and bukan itu sebenarnya yang aku nak dok habaq. hehe aku nak share kegembiraan aku kat blog . pasai tu aku post ni.



FYI,semua student UiTM tak kira lah asasi ke diploma ke dapat result depa harini.and Alhamdulillah syukur ke hadrat Ilahi sebab aku dapat unexpected result compare to last sem . then rasa macam kenapa last sem result aku tak macam sem kali ni. haha:D nak rasa dapat 4 rata tu belum lagilah . yang paling aku tak percaya sekali result chemistry. tak sangka aku boleh dapat A untuk subjek tu. rasa nak menangis sebab aku jarang dapat result okay untuk chemistry :') 

so aku nak ucap terima kasih banyak2 pada :

-madam aisyah salihah sebab ajar chemistry sampai faham,sampai ingat . bagi latihan selalu .and saya pun kena siapkan sebab takut kena panggil kat depan. haha sir Ho pun ajar chem untuk 2 sem :)

-miss puteri and miss arda sebab ajar physic 2 sem,dua2 sem okay :) 

-madam nora sebab ajar biology best sampai result bio meningkat . 

-sir latif yang tak putus asa ajar students siap tulis kat depan lagi. hoho miss hafizah sebab selalu bincang tutorial.
-kawan2 especially D1 and housemates and qila and sapa2 jelah yang ajar aku tu . thanks banyak2 sebab sudi kongsi idea pendapat semua. mana yang salah korang betulkan . alamak sweet lah korang ni. haha



cuma aku confuse depa kata nak 3 subjek terbaik tapi aku tak tahu camna depa kira . ke ataupun kat permohonan upu fasa 2 automatik keluar result? anyone can help?



so untuk semua yang dah dapat result tu , tahniah korang :) lagi2 D1 group even aku tak tahu result depa semua.
Allah da bayar balik usaha kita selama ni . manisnya bila usaha kita tu terbayar kan ? hihi syukur . so kira sweet day lah harini . hehe :)
may Allah SWT ease our next journey,insyaAllah :)



and bertambah-tambah lagi sweet day sebab astro buka lebih 130 channel untuk semua pengguna astro start harini sehingga 6 may 2012 *if i'm not mistaken sempena dipilih sebagai Brand of The Year oleh Putra Brand Awards 2012. tahniah diucapkan :) ini macam boleh laa undi every year . hihi thanks astro for giving this chance to astro users !



p/s : hamboiiiii, nampak gaya boleh gaduh dengan adik hari2 sampai 6 may . haha:P




PEN-OFF

9 comments :

  1. I would like to congratulate you, sis... :D

    ReplyDelete
  2. woohooo .. saya jugak! sudah dapat tadi . sangat eksaited .. syukur :)

    ReplyDelete
  3. Tahniah, Eyja! Hebat tue Chemistry dapat A! Teruskan perjuangan! :)

    P/S : Sekarang nie Arol asyik ngadap TV jek! Tengok puas2 channel yang tak beli. Hehe! :D

    ReplyDelete
  4. eeh, pandainye die;p tahniah2. kimia A tu:)

    uncle dulu suke gile kimia. sampai pernah sekali cikgu tutor mintak tolong settlekan soalan kimia. hahaha tapi tu dulu:P

    keep it up. blaja bebaik:)

    ReplyDelete
  5. @syazwani,@ezyra,@LeeAna,@putra :thanks bnyak2 :)

    @ini kisah tia : wahhh,tahniah ye ! :)

    @arolmubin : thanks arol . tulahh mmg unexpected btol chemist tuh. haha tgk tv jgn tak tgk :P

    @zuraida : thanks :)

    @uncle nazirul : thanks uncle atas kata2 smangat :) hehe tulaa,chemistry ni bljr susah tp klu pham best. wahh ,asal uncle tk jd tutor je dulu? haha

    ReplyDelete

komen biar bijak :) hee

Made With Love By The Dutch Lady Designs