Pages

kalau gaduh,memang tak boleh jadi kawan balik eh?

Thursday, September 15, 2011

Assalamualaikum .

hello everyone .
today I just wanna express my own feeling .
I don't know why but I feel awkward when a person that I've always called and talked to ,
avoiding me now .
I know it was my fault but I think my decision was the best .
so I think that the person will not angry with me and understand also respect my decision .
but things turn worst when the person doesn't want to be friend with me anymore .
I feel really sad ;(

maybe it's the best time to forget it .



p/s ; salah ke kalau kawan lagi ?


okelah , that's all .
my roommate is already calling me now . bhahaaa;D

PEN-OFF

6 comments :

  1. huu,i know wat its like 2 b in ur shoes.coz apparently alin pon lalui benda yg same.tetibe je kwn xreply text,fb alin die remove as fren,n d worst part is,alin xtau pon sbb ape.haishh

    ReplyDelete
  2. gaduh ngan kwn ke ngan BF ni?kalo ngan kwn tu mmg salu gak kot time blaja..sbb salu jumpe, salu bercanggah pndpt..tp lps tu baik smula..kalo ngan BF xtawlah lak camne..xde ilmu sgt2 sal BF ni..hehe

    ReplyDelete
  3. thanks kak dyla and aleen ;)

    dua2 pon boleh . haha tp tkpelah , tkde jodoh . hehe;P

    ReplyDelete
  4. aihhh..gado nga kawan tu kompem akan sambung balik..tp kalo nga bf..tak tahu laa..huhu

    ReplyDelete
  5. gaduh dengan membe tu biasalah, tp tak sepatotnya bermusuh sampai tak kawan. tak baik putuskan tali persaudaraan ;)

    ReplyDelete

komen biar bijak :) hee

Made With Love By The Dutch Lady Designs