Pages

apa aku rasa

Thursday, September 8, 2011

Assalamualaikum and hello .

hmm ,
kebelakangan nih aku rasa tak tenang sangat .
entah .
aku pun tak tahu kenapa .
mungkin akibat demam exam nak datang , so rasa dia lain macam .
aku rasa macam nak spm.tp spm takdelah seteruk ni . ish .
final exam untuk sem , doakan aku berjaya :')


aku rasa aku jadi sedih sebab apa aku study tak masuk sangat .
lagi lagi chemistry .
fuhh,tu subjek yang aku paling tak cukup ngam sekali . memang tak kamceng lah kan.
dari sekolah menengah sampai terbawak ke U .
fiil tak berubah . aku tak tahu apa salah aku dengan chemistry nih T___T
lepas tu,bila chemistry dah macam tu , mula lah jangkit dengan subjek2 lain pulak .
makin menggila aku dibuat nya .


aku nak cerita apa yang aku rasa ni kat orang .
nak sedih2 *biaselah perempuan,
so bila aku menangis , aku rasa lepas beban taw . rasa berat je bahu nih .
bukan kira dosa pahala eh . haha
tapi aku selalu fikir ,
"nak ke orang dengar apa luahan perasaan aku nih?"
"ada ke yang bole bagi nasihat terbaik untuk aku?"
"ada ke yang boleh bagi kata2 semangat kat aku?"
"tak menyusahkan diorang ke nak bazirkan masa dengar masalah aku?"
haha aku rasa siapa yang baca blog aku pun akan rasa macam tu . haha;D


senang cerita , macam2 lah persoalan yang lahir di benak hati aku nih .


dulu time kat sekolah ,
padang lah tempat aku luahkan perasaan .
aku jerit , menangis sekuat hati aku.
aku muntahkan segala isi pahit yang aku rasa .
sekarang kat u nih,aku nak jerit kat mana ?
nak menangis dalam bilik sorang2 aku rasa macam segala yang aku rasa tu tak terlepas bebas dari membelenggu diri aku taw,



aku suka sangat dengar cerita orang .
kalau orang ada masalah  , seboleh mungkin aku cuba dengar ,
cuba tenangkan , cuba beri sokongan .
at least dapat beri dia sedikit semangat .
entah .
bukan aku lemah cume entah lah .
adat lah manusia ada kelemahan kan .
biarlah .

hmm .
semalam kawan aku nazmi telah pun berlepas ke jordan .
sedih aku tak dapat ikut dia .
dia lah penceria kelas 5 gigih dulu .
selalu buat orang ketawa ,
lepas tu nasihat dia yang bersemangat tuh buat orang gelak . kikiki
tapi dia dah pergi .
susah nak jumpa lepas nih .
takpelah aku ucapkan goodluck kat kau nazmi .
jaga diri kat tempat orang .
semoga kau berjaya di dunia and akhirat .
ingat Allah , family :)
kita still ada skype kan ?
boleh buat conference ramai2 . haha;D


okelah , cukup untuk harini .
sebab kejap lagi kalau takde aral ,
insyaAllah akan ada RETEST speaking balik .
ish rasa bengang pulak .
dah buat kena buat balik gara2 kecuaian .
takpe,redhakan hati :)


p/s ; blog memang cara yang best nak luahkan perasaan , the best cure after we pray to Allah :)


PEN-OFF

1 comment :

komen biar bijak :) hee

Made With Love By The Dutch Lady Designs