Pages

Saat ini

Monday, July 4, 2011

Assalamualaikum .



di saat aku tinggal di sini ,
bergembira menikmati hari-hari yang dilalui ,
saat itu jugalah tiba-tiba aku terfikir apa lah yang keluarga aku sedang lakukan .
yang pasti , aku tahu aiman dah pun dimasukkan ke wad semula ,
mama pun mestilah ikut sekali ,jaga dia .
si khalisya pulak apa lah yang dia tengah buat ye ,
mesti sepahkan rumah , panjat-panjat almari ,
lepastu turun-turunkan semua piala yang ada , main susun-susun ikut suka hati dia je .
alamak , rindu pulak nak tengok keletah budak kecik ni . haha;D
yan dan eyda mestilah sekolah .
da lah dua-dua tahun ni periksa besar ,
entah belajar ke tak ,tapi aku yakin , mereka mesti buat yang terbaik sebab aku tak dapat buat yang terbaik dan banggakan parents aku pun , T___T


tadi , aku makan spaggheti kat pendeta cafe ,
alaa , kalau sebut nama pendeta cafe mesti budak-budak tahu .
tiba-tiba usai aku isikan segala isi spaggheti chicken tu ke dalam perut aku ,
saat itu jugalah aku teringat pula apa lah yang family aku makan kat rumah .
yela , mama aku takde nak masakkan .
aku bersuka ria kat sini , habiskan duit , entah-entah mereka berjimat kat rumah .
apa lah aku ni .
hishh , teruk betul . tahu berbelanja je . please grow up lah eyja!
aku tak nak lagi bazir duit .
takpe , aku dah tahu cara nak urus perbelanjaan *baru je fikir tadi . haha;D


ok lah , aku nak siapkan biology , esok ada kuiz lagi .
best nyaa ! ~mata ke atas tangan di dada~
haha;D


p/s ; mood rindu bergelora . sekejap je lagi . relax chill la . haha;D

PEN-OFF

2 comments :

  1. hehehe. homesick ka ? haha. mcm mane nak urus duit wehh ? haha aku sampai nak kuar duit pon tanay orang. hahaha

    ReplyDelete
  2. bagusla eyja ni..mmg kdg2 kita terfikir kan apelah family dok buat, mkn ape sume kan..
    aja2 fighting eyja..hehe..

    ReplyDelete

komen biar bijak :) hee

Made With Love By The Dutch Lady Designs