Pages

Malaysia's Next Top Female Blogger 2011

Thursday, May 19, 2011

Assalamualaikum dan salam sejahtera ;)


eyja join this event kali ini untuk support sandra ,
yela haritu dah promote , apa salahnya tolong join sekali . hee ;)
kalau nak sertai , click the banner below ;)



1) Tell us about your blog in 70 words or less. (When and why you started it, how often you update, and your viewers)

 I started blogging since at the end of 2009 * I guess , and it is all because of Zafirah Haron yang telah mempengaruhi saya untuk turut sama berblogging . Pada mula nya , blogging ni hanya untuk saya simpan semua memori saya yang berlaku dalam hidup saya terutama ketika di SAMURA . so,when I read it back later , memori tu takkan hilang and saya ingat siapa saya yang dulu ;) I'm usually updated the blog when I have something to tell or share . tidak lah terlalu kerap atau terlalu jarang .


2) What is your personal style?

 Personal style ? eyja tak terlalu memilih sangat . I'm just a simple person so I would prefer the simple outfit to be my personal style ;) yelaa , senang untuk bergerak kemana-mana sahaja , nak bersiap pun cepat , haha;D


3) A picture of you in one of your favorite outfits:

TADAAA !

see ? I've told you before ;) simple kan ? do I need some makeover  Sandra? haha;D


4) Are you the next Malaysia’s Top Female Blogger 2011? Why?

 yes , definitely because I'm a female blogger ;) LOL nak jadi top model pun eyja bukan lah fashionista ,simple je. apa-apapun blogging is my passion , my hobby and my diary ;) even eyja busy , eyja try juga jenguk-jenguk blog orang kan .bila ada orang yang baca penulisan kita , then comment , bagi eyja itu pun dah merasakan suatu penghargaan buat kita ,so feeling tu ada ala-ala macam top female blogger jugak , haha;D


5) I love to read ‘Life with Sandra…..’ because? 

 I love the arts in your blog sandra . unique and stylish ;) then ada kata-kata motivate yang selalu juga sandra sertakan di akhir entry .tambahan pula , beliau sangat peramah , eyja harap sandra akan pergi lebih jauh dalam career sandra ;) keep it on .
words for you ;
turn your haters into motivators ;)
  

PEN-OFF 

3 comments :

komen biar bijak :) hee

Made With Love By The Dutch Lady Designs