Pages

apa ada dengan 5 ? haha;D

Saturday, May 14, 2011

Assalamualaikum and hello people ;)




eyja ditag oleh author CIK SITOT , trimas banyak-banyak ye sebab ingat kat eyja . haha;D
eyja kena jawab 5 jawapan untuk setiap soalan .
so , here we goes .




5 TARIKH PENTING

10 Januari 1993 - lihat ke dunia ni sebagai bayi comel . haha;D
17 Mac 1967 - birthday ayahanda
2 Jun 1969 - birthday bonda
8 Disember 2010 - kita merdeka SPM awal dari cik sitot , hee ;)
22 May 2011 - a step into the real life ! I hope I can survive it T__T


5 PERKARA AKU BUAT SEMALAM

-jaga adik macam biasa 
-kemas rumah kerana memang itu kerja eyja semenjak jadi penganggur terhormat nihh . ahha;D
-online facebook
-wish kawan-kawan yang berjaya dapat biasiswa
-tengok tv lewat malam sampai akhirnya dapat free pukulan dari ayahanda . haha;DD sebab tv tu tengok eyja bukan eyja tengok tv .


5 PERKARA BUAT AKU HAPPY

-dapat makan dengan family ramai-ramai
-dapat duit , muahaha;D
-jumpa kawan-kawan yang tersayang
-blogging , chatting .
-belajar *baru nak start pupuk . haha;D


5 SEBAB BUAT ENTRY NI

kene tag dengan CIK SITOT yang comel ;)
support blogger
saja suka-suka
isi masa lapang
sementara tunggu Akademi Fantasia start . haha;D


5 KAWAN YANG DITAG


kalau rajin buatlahh ;)




PEN-OFF





7 comments :

  1. alahai.. kena marah pulak dengan ayah. kesian awak.

    ReplyDelete
  2. bes lah skrip eyja ni !!! hihi.. suke bace.. ^^ sbb tu tag eyja.. hee~

    mm..sitot yang comel.. wakaka..

    ReplyDelete
  3. yela eyja abes spm awal.. huhu..

    ReplyDelete

komen biar bijak :) hee

Made With Love By The Dutch Lady Designs