Pages

BEN ASHAARI CARI BLOG LAH !

Saturday, April 23, 2011

Assalamualaikum and hello ;)



Siapa yang mempengaruhi anda untuk membuat blog 

haa,nak tahu siapa ? orang yang first mempengaruhi eyja untuk buat blog ni si Zafirah Haron . eyja tertarik nak buat blog sebab kita boleh cerita apa yang berlaku kat sekeliling kita . atleast memori kenangan kita tak terpadam bila baca balik blog kita kan ? kadang-kadang rasa nak gelak bila baca balik post-post yang lama . sengal je rasa . haha;D




Siapakah sumber inspirasi anda

sumber inspirasi eyja dalam buat blog nihh kak Fatin Liyana . sebab apa ? dia student medic tapi ada masa untuk update blog . even dia tak selalu post entry , tapi bila dia post sesekali , cerita dia memang best ;)
latest ni dia cerita tentang kawan indonesia dia , Tari . terharu baca post tu sebab Cik Tari tu sangat baik even berlainan negara . hee


PEN-OFF

4 comments :

  1. Hai hai..

    saya suker..saya terjah

    saya dengki..saya tak sempat join..

    suka background blog awak..=)

    ReplyDelete
  2. singgah sini..saya dari num 18...awk num 17 ea?

    ReplyDelete
  3. melawat dari belog BA!!
    jom join GA nana..

    ReplyDelete
  4. Lulu datang up trafik blog ni..lawa blog..*wink

    ReplyDelete

komen biar bijak :) hee

Made With Love By The Dutch Lady Designs