Pages

Terkejut kejap T_____T

Tuesday, February 15, 2011

assalamualaikum w.b.t .

hello pembaca setia ! *blog ni ada pembaca setia ke? T____T
haa , ni short entry je .
okay , kita tengok , kalau tiba je panjang entry ni , siaplah hang eyja .
haha;DD


tak ada , just nak cerita je hal hari ini .
hari ni ,
aku pergi laa belajar memandu as usual kan .
then , bila dah sampai je ,
kerani tu tengok borang aku ,
dia kata dah penuh , bila nak test ?
sebelum sempat aku cakap apa apa *ye,saya memang blur blur sikit
dia dah tetapkan pulak dah test JPJ 23 Feb , that means next week laa .
huaa T____T
okehh , ini memang mengejutkan .
aku da la tak berapa mantap sangat memandu .
skill dah ada ,
drift je belum , haha;DD
parking pun baru belajar 2 kali .
so , apa nak jadi ? aku takut langgar tiang je .
jawabnya , terbang laa RM200 .
da la keadaan ayah aku tak OK sangat .
it's okay khadijah , u can do it !
tutup mata je .haha;DD
nampak gaya nya , aku akan jadi illegal driver laa until the test day T___T

yeahh , after this aku boleh koyak L aku ,kalau LULUS la .


then ,
tadi aku bukak lah formspring aku ,
alaa , yang kaunter tanya2 tuhh .
takdelah banyak soalan , 1 je .
haha;D
tapi kan , aku geram tengok orang yang menyoal tu .
merepek je .
siapa yang tanya tu ,
jangan lahh merepek sangat . menakutkan aku taw T____T
kadang2 kan pelik tengok orang2 yang macam ni .
mereka tiada akal kah ?
hmm , renung2 kan .


dayana ,
lama gilee hang call ceq tadi .
so , hang taknak ka masuk UIA ?
haha;DD
ada sesiapa mempunyai info pasal UIA tak ?
sila lahh terangkan kepada budak ni .


hari ni maulidurrasul kan .
ye , sekali lagi eyja mengucapkan 
SALAM MAULIDURRASUL kepada umat Islam ;)
selawat banyak2 taw harini .
semoga kita mendapat syafaat daripada baginda di akhirat kelak , Amin ;)
tiba2 teringat pulak masa kat SAMURA dulu ada perarakan sempena hari keputeraan Rasulullah ni .
budak2 laki siap bertakbir ada gaya lagi .
Alhamdulillah , rumah BUDIMAN jadi juara untuk perarakan .
hmm , I wonder which house will be the winner in this year ?
just wait and see .
as a senior , of course I hope Budiman will be the champion !
we conquered by continuing *err , ni ke trademark ,lupa laa


hmm ,
takutlahh .
tengok fb ada budak2 nihh cakap SPM maybe keluar akhir bulan dua .
that means just a few days laa .
mana boleh tahan macam ni .
apa apa pun ,
I hope our batch , 27 will break the SAMURA's  record and get 0.93 in SPM .
aku harap STF kalah tahun ni .
hehe;p
bila ingat balik masa spm tu ,
rasa macam tak spm .
bole enjoy2 pergi outing dengan meriahnya .
haha membazir masa je .
jangan ikut perangai ni ye adik adik.


okeoke ,
ni je entry aku .
korang muak kan entry aku panjang ?
haha;DD
sorry sebab aku ni memang cakap banyak .
bye bye followers ;)


p/s ; jom lahh muhasabah diri kat blog Dr. Cinta ;)

PEN-OFF

5 comments :

komen biar bijak :) hee

Made With Love By The Dutch Lady Designs