Pages

Allah Selamatkan Kamu ;)

Monday, January 10, 2011

S a l a m

First of all , aku nak mengucapkan syukur ke hadrat ilahi 
sebab
Sehingga ke hari ini pada 10th January 2011,
Aku masih lagi dapat menghirup udara dan berpijak di muka bumi ni ,
Masih lagi menikmati keindahan ciptaan-Nya,
Masih lagi dapat menyayangi makhluk-Nya,
Masih lagi dapat menggunakan pancaindera yang dikurniakan-Nya,
Masih lagi menjadi khalifah di bumi-Nya ,
Masih lagi dapat mengabdikan diri kepada-Nya .

Sedar tak sedar , 
umur aku sudah pun menginjak ke 18 tahun .
Aku pun tak percaya dah 18 tahun aku hidup didunia ni rupa2 nya . haha;D

Terima kasih kepada ibubapa aku
yang membesarkan aku sehingga sekarang.
Tanpa mereka , siapalah aku kan T___T
Lepas ni aku akan menghadapi pelbagai lagi
ujian dan cabaran dalam hidup yang lebih besar punya ! haha;D

Siti Khadijah ,
Awak kena matang , awak anak sulung .
Lepas ni dah tak boleh buat perangai macam budak budak lagi dahh [ALAAAA !],
Jadilah contoh pada adik-adik ,
Jadilah seorang anak yang baik . ,insyaAllah;)

Once again ,
Selamat Hari Ulangtahun ke-18 untuk SAYA ! ;)


p/s ; thanks kepada semua yang dah wish eyja kat facebook ke kat handphone ke . may Allah bless all of u . te quiero mucho ;)

nota ; sedihh nya , family aku dah petang baru nak wish sebab lupa punya pasal . haha;DD
tak pela , aku faham =.="


PEN-OFF

1 comment :

  1. hepi bday dik...
    moge pnjg umur n murah rezki...
    n may all ur wishes cme true~

    ReplyDelete

komen biar bijak :) hee

Made With Love By The Dutch Lady Designs