Pages

OMG !

Sunday, November 14, 2010

salam ;)

helo bloggy ku ! haha;D
sekarang ni outing perempuan , so aku bersama sabrina pergilah outing kan .
maybe last outing kott .
cehh , yeye je .
haha;D

hmm ,
junior aku pun dah balik jumaat hari tu .
sedih kott sebab malam before tu mereka nak bersalam-salaman
dan bermaaf-maafan .
tapi , malangnya aku tidur awal sebab rasa macam nak demam .
selsema , tekak bengkak and macam-macam lagi lah .
bangun pagi je aku teringat aku da terlepas malam last tu .
aiyoo ,
menangis kott aku peluk diorang .
yela , aku sedih laa sebab aku banyak bercerita dengan diorang , yela diorang rajin melayan aku ni .
haha;D
sekarang semua dah tak ada .
haih.
akak sayang korang taw !

after diorang balik ,
kami yang senior ni terus arrange dorm sebab nak bawa masuk meja bilik study .
haha;D
best gak la , ala2 macam rumah bujang tu .
haha;D

ha ,
haritu malam selasa brother belanja kami 5 Gigih and 5 Arif makan KFC and kek blueberry & chocolate .
YUMMY !
sedap kott .
yeye je bawa buku banyak2 alih2 tak study pun . haha;D
brother bagi last words memandangkan tu kelas terakhir kami kan .
brother berjaya mengalirkan air mata aku dengan menyentuh cerita tentang aku kat padang .
korang tak tahu pergi check balik kat before ni .
aku da cerita da , malas nak repeat !
haha;D
tapi alih2 brother tambah aku nak bakar diri kat shell , haha takdelah sampai macam tu kott .
brother kata ,
kat luar nanti lagi banyak dugaan kita akan dapat .
aku tak menahan bila brother kata aku ni ada ciri2 jadi ibu penyayang .
haha lawak gila ! [gelak segan;p]
papepun brother thanks a lot for teaching us and being the greatest teacher ever ! ;)

pada cikgu2 lain pun thanks juga sebab dah banyak ajar dari aku umur 6 tahun sampai da
17 da .
kawan-kawan pun sama juga .
kpd semua halalkan lahh apa yg dah diberi tu .
sorry for any wrongdoings ! ;)
pray for my success in SPM .
wahh , SPM next week !
cuak aku .
ngaa~

study , study , study



PEN-OFF

No comments :

Post a Comment

komen biar bijak :) hee

Made With Love By The Dutch Lady Designs