Pages

SALAM ;)

Wednesday, October 13, 2010

ha , kali ni saya nak cerita pasal
kejadian yang baru je berlaku beberapa hari lepas .
ni semua berkaitan dengan NABILA ADAM @ CHIKUN .
memang tahap sengal gila la cerita ni .
haha;DD

macam ni ,
kami semua selalu belajar bersama di Jabatan Teknikal @ JATEK di SAMURA ;)
satu malam tu ,
saya pergi lambat sikit JATEK .
so , chikun , khairi and izreen pergi dulu tempat tu .
saya pula ada hal yang nak diselesaikan .
alih2 ,
terserempak dengan izreen .
izreen muka gelabah gila .
then terjumpa pula khairi and azahar .
bila dengar je cerita diorang , saya terus berlari depan kelas form 4 .
masa tu tak fikir segan pun .
sepanjang perjalanan membebel pada khairi sebab tinggalkan minah tu sorang2 kat sana .

opps , lupa nak cakap apa jadi .
seperti yang diceritakan izreen ,
chikun nak pergi toilet .
so , dia pergi sorang2 .
setelah agak2 10 minit berlaku ,khairi tanya izreen mana minah tu hilang .
izreen pun pergi check .
tengok2 chikun berdiri dalam keadaan yang agak mengerikan .
izreen and khairi lari laa .

sekali tu ,
bila da sampai JATEK , kami cuak nak pergi .
so , kami panggil la ain nur and lisa .
tak jalan juga .
last2 , ain nur suruh panggil addin .
azahar pergi panggil aiman .
tinggal kat JATEK tu saya , izreen , khairi dan Lisa .
memandangkan lisa bole nampak ,
kami cuak juga la bila dia suruh baca ayat kursi .
bila aiman sampai , kami beranikan diri pergi tempat chikun tu .
alih2 tengok sedap je dia duduk kat situ baca sejarah .
SENGAL
then lisa suruh balik .
bila nak balik , tengok2 budak tegas semua datang .
pergh ! malu tak terkata . haha;DD kami tak balik kelas pun malam tu .

persoalannya di sini ;
apasal chikun tak panggil izreen and khairi yang da lari tingglkan dia tu ?
and yang buat saya agak malu ,
saya tak percaya saya boleh berlari dalam keadaan yang agak memalukan depan kelas form4 .
malu seyh . HAHA
pengalaman btol !
hmm ..
da la , malas nak fikir .
oke , nak cerita tu je .
salam ;)

No comments :

Post a Comment

komen biar bijak :) hee

Made With Love By The Dutch Lady Designs