Pages

melawat kubur arwah abah atok aku . feel so sad :(





with my beloved siblings;D Siti Khadijah,Zahid Sufian,Siti Khaleeda,Zahid Aiman ;DD






Mr. Lukman had his meal , rendang , ketupat ,sambal kacang and ayam masak merah . of course mama yg buatkan ;D









again ! mr. Lukman was watching a fireworks at SK Gersik's field ;D





Pekan Bkt Gambir gila busy bila time hari raya ;D




adik aku , aiman nak tiup pelita ni . takde kerja laa budak ni !




raya first hari tu aq raya kat muar . da la school kt muar n kmpung pon kt muar . tak berkembang aku ni nmpknya . busy btol Bukit Gambir time tu . yela nk raya kn . aku and ayah aku gi tengok bunga api kt padang sk Gersik . mak uda aq tak blek raya first hari tu . yg blek just pak uda n cousin2 aq je . hepy juga laa jumpa dorg . lama ohh tak jumpa mereka . then , aku , yan , n ayah pergi ziarah kubur atok aku pg raya tu after ayah aku hbis solat hri raya aidilfitri and makan . i really miss my grandfather , arwah haji Abdullah bin Hassan . hope dia ditempatkan di kalangan org org yg beriman .

No comments :

Post a Comment

komen biar bijak :) hee

Made With Love By The Dutch Lady Designs