Pages

aunt's wedding ceremony

Thursday, March 6, 2014

Assalamualaikum and hello.


minggu lepas makcik aku kahwin. hehe so saja je nak share dalam blog ni supaya bila aku baca senang nak ingat balik moment2 yang ade. hihi




haa, ni buat props untuk wedding makcik aku. aku tak buat pun photobooth bagai. just buat meja, lepas tu letak guestbook and props semua ni, simple je. hehe DIY lagi senang benda ni, jimat la jugak kos, and puas hati sebab tengok hasil kerja sendiri, tambah pula buat dengan cousins and siblings. so jadi macam lebih cool and bermakna gitu. ewahh. kekeke tapi gambar guestbook tu takde lah pulak.



then selebihnya gambar-gambar sepanjang majlis. aku pun tak ambil gambar banyak sangat, gambar banyak pada tasya,makcik aku. so tak sempat nak ambil. mana yang ada jelah. hehh


ini satu-satunya gambar ramai2 dengan family bersama dengan family-in-law makcik aku. masing semua busy so tak complete la gambar ni. mana yang sempat jelah nak ditangkap.


atuk aku yang pakai baju purple sebelah makcik aku si pengantin, amacam hensem lagi tak? umur 70 an dah tu. hehe atuk aku pemilik restoran asam pedas madu tiga di cawangan pekan nanas dan kulai. so kalau korang dari tol kulai, exit je tol kulai korang straight and tengok sebelah kiri nanti ada tulis kedai asam pedas madu tiga. kalau cawangan pekan nanas pula, dari JB sebelah kanan, and dari pontian sebelah kiri jalan. hehe :P smpat lg promote tuu.


 le cousins

 le cousins
le cousins

and kebetulan, pada tarikh yang sama 1 Mac 2014 merupakan ulang tahun perkahwinan kedua-dua ibu bapaku. Happy anniversary mama and ayah! terima kasih kerana memberi kasih sayang dan perlindungan sepenuhnya pada eyja and adik-adik dan menjadi tempat untuk bergantung harap setiap kali ada masalah. huhu mama and ayah the best. no one can ever replace both of you in our life. I swear that I love you forever till the end.







bersanding kali kedua katanya setelah dua dekad lebih berlalu. kekeke :P may Allah bless ur life and give you the best in your life mama and ayah!



le aunts

with her family-in-law

le sisters budak bucuk cayang aku heheh :P


okay itu sahaja, so cik awin, semoga berbahagia dengan alam rumahtangga yang baru dibina. semoga semuanya yang baik-baik and manis2 je. semoga Allah mudahkan segala urusan cik Awin, dan semoga Dia memberi yang terbaik dalam hidup cik Awin. and hopefully husband dia dapat jaga dia dengan baik. selamat pengantin baru cik awin dan cik amir!


and lastly of courselah gambar tuan blog ni, kekeke :P

baju aku semestinya daripada Thepoplook. haley blouse berry. selesa tahap maksimum dan flowy, cuma besar sikit je. hehh and aku ubah dia menjadi seperti ala2 kebaya, hehh


No comments :

Post a Comment

komen biar bijak :) hee

Made With Love By The Dutch Lady Designs